اپلیکیشن Hacked? در ویندوز ۱۰ به شما می‌گوید که آیا هک شده‌اید یا خیر

انقلاب لوگویی؛ تغییرات لوگو در برندهای بزرگ از گذشته تا به امروز
می 30, 2016
چطور لینکداین شکست خورد؟
ژوئن 18, 2016

اپلیکیشن Hacked? در ویندوز ۱۰ به شما می‌گوید که آیا هک شده‌اید یا خیر

هفته‌ی گذشته خبر هک شدن چندین سایت مهم دولتی در ایران و به دنبال آن، هک شدن چندین سایت مهم عربستانی باعث شد که همه‌ی کاربران بار دیگر به اهمیت امنیت اطلاعات و لزوم حفاظت از حساب‌های کاربری خود پی ببرند؛ اپلیکیشن Hacked? برای ویندوز ۱۰ قرار است در این راه به شما کمک کند.

۴۲۷ میلیون پسورد سایت مای اسپیس لو رفت! اطلاعات کاربری چند صد میلیون نفر از کاربران شبکه‌ی اجتماعی در اختیار هکرها قرار گرفت! پورتال آنلاین کمپانی سونی توسط افراد ناشناس هک شده است و اطلاعات شخصی و کاری مهمی به دست آنها افتاده است!

تمام اینها تیترهایی هستند که لرزه به اندام کاربران می‌اندازند و هر لحظه به ما یادآوری می‌کنند که امنیت کامل در فضای مجازی وجود ندارد و اینکه خیال کنیم با یک پسورد ده رقمی توانسته‌ایم جلوی تمام حملات را بگیریم، خیال باطلی است. بعد از این‌که سایت‌های اجتماعی و بانک‌های اطلاعاتی آنها هک می‌شود و اطلاعات حساب‌های کاربران آنها به دست نفوذگران می‌افتد، خیلی از کاربرانی که از آن سرویس یا سایت استفاده می‌کنند، نگران می‌شوند که آیا حساب کاربری آنها نیز در خطر است یا خیر.

همیشه بهترین راه حل این است که صرف نظر از هک شدن یا نشدن، اطلاعات و رمز ورود به‌حساب کاربری را هرچند وقت یک بار تعویض کنیم، اما به هر حال بعضی از کاربرآن‌هم هستند که می‌خواهند دقیقا بدانند که آیا حساب آنها مورد حمله قرار گرفته است یا خیر. اپلیکیشن Hacked? که به‌تازگی برای ویندوز ۱۰ عرضه شده است، دقیقا نیاز همین دسته از کاربران را برطرف می‌کند.

اپلیکیشن Hacked? از Api نرم افزاری سایت Have I been owned? استفاده می‌کند و کاربران می‌توانند از آن‌هم بر روی کامپیوتر و هم بر روی ویندوز ۱۰ موبایل بهره ببرند. بعد از اینکه این اپلیکیشن را نصب می‌کنید، از شما می‌خواهد که آدرس ایمیلی که از آن برای ثبت نام در سرویس‌های مختلف استفاده کرده‌اید را وارد کنید و حساب کاربری مخصوص به خود را بسازید.

بعد از وارد کردن و اقدامات اولیه‌ی نرم افزار، اپلیکیشن Hacked? تمام بانک‌های اطلاعاتی شامل حساب‌های کاربری لو رفته را بررسی می‌کند. اگر حسابی در میان این بانک‌ها باشد که به آدرس ایمیل شما متصل شده باشد، نرم افزار به شما اطلاع می‌دهد تا بدانید که حساب کاربری شما نیز در حمله‌ی هکرها، مورد نفوذ قرار گرفته است؛ نکته‌ی جالب اینجاست که اپلیکیشن Hacked? و سایت Have I been owned? دقیقا به شما می‌گویند که حساب شما بر روی کدام سایت قرار دارد و در کدام حمله‌ی اینترنتی آسیب دیده است.

اپلیکیشن Hacked? همیشه مراقب ایمیل شماست

اپلیکیشن Hacked? در ویندوز ۱۰ به شما می‌گوید که آیا هک شده‌اید یا نه

یکی از قابلیت‌های جالب و کاربردی این نرم افزار این است که می‌توانید حالت بک‌گراند آن را فعال کنید. با فعال کردن این قابلیت، اپلیکیشن Hacked? همواره و در پشت صحنه به فعالیت خود ادامه می‌دهد و در هر ۱۲ ساعت یک بار، اطلاعات خود را به‌روز کرده و بررسی می‌کند که آیا در نفوذهای اخیر، ایمیل شما نیز مورد حمله قرار گرفته است یا خیر.

در ضمن توجه داشته باشید که فعلا نسخه‌ی اول این نرم افزار در استور مایکروسافت عرضه شده است و به همین دلیل، رابط کاربری و برخی از المان‌های ظاهری دارای مشکلاتی هستند و کمی باگ دارند؛ اما این مشکلات در عملکرد اصلی نرم افزار، هیچ خللی را به وجود نمی‌آورند.

شما عزیزان نیز اگر می‌خواهید اپلیکیشن Hacked? را دریافت و نصب کنید، باید ویندوز ۱۰ یا ویندوز ۱۰ موبایل داشته باشید و با مراجعه به این لینک در فروشگاه نرم افزاری ویندوز، این نرم افزار را با حجم ۱۰.۷۱ مگابایت دانلود کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *