تاثیر هاست بر سئو سایت
ویژگی های هاست خوب ؟
مارس 10, 2016
کانال تلگرام زئوس
راه اندازی کانال تلگرام زئوس
می 11, 2016

طراحی سایت ریسپانسیو

طراحی سایت ریسپانسیو

طراحی سایت ریسپانسیو

طراحی سایت ریسپانسیو، روشی است که در آن طراحی سایت باید به گونه ای باشد که سایت بدون هیچ مشکلی چه از لحاظ رزولوشن و چه پلتفرم و یا مواردی دیگر به نمایش درآید. برای رسیدن به چنین طراحی ای به آمیزه ای از گرید، قالب ها و تصاویر انعطاف پذیر و همچنین استفاده هوشمندانه از کوئری های مدیای CSS نیاز داریم. به محض اینکه کاربر لپ تاپ خود را با یک آی پد عوض کرد، سایت نیز می بایست به صورت خودکار با رزولوشن، سایز تصاویر و توانایی های اسکریپت کردن دستگاه جدید خود را وفق دهد. به عبارت دیگر، سایت می بایست دارای تکنولوژی باشد که بتواند به تنطیمات مربوط به هر کاربر پاسخ (Respond) بدهد. با چنین روشی دیگر نیازی نیست که برای هر گجت موجود در بازار یک سایت اختصاصی طراحی کرد.

 

ویژگی های سایت های ریسپانسیو:

سازگاری با طیف وسیعی از مرورگر های جدید و قدیمی

سازگاری با انواع صفحه نمایش گوشی و تبلت

انعطاف پذیری بالا و کارامد

افزایش قدرت سئو سایت

افزایش بازدیدکنندگان سایت

چرا باید از سایت ریسپانسیو استفاده کنیم؟

طراحی سایت ریسپانسیو

با توجه به آمار بسیار بالای تولید ،  عرضه و فراگیر شدن استفاده از گوشی های هوشمند و تبلت ها امروزه اکثر کار های اینترنتی از این طریق انجام شده و روز به روز بر میزان این آمار افزوده می شود. به نحوی که در سال 2014 به ازای هر نوزاد متولد شده تقریبا 4 عدد دستگاه هوشمند وارد بازار شده است. در ضمن باید به این نکته توجه داشته باشید که اندازه ی صفحات نمایشی این دستگاه های هوشمند با هم برابر نبوده و این خود لزومی بر ریسپانسیو بودن وب سایت های طراحی شده می باشد.

از دیگر مواردی که باعث اهمیت موضوع ریسپانسیو بودن سایت ها می شود تنوع سیستم عامل ها و مرورگر های موجود در بازار می باشد. سایت ریسپانسیو توانایی مچ شدن و سازگاری با انواع سیستم عامل ها (ویندوز – اندروید – لینوکس –  IOS– مکینتاش- یونیکس و…) و انواع مرورگر های جدید و قدیمی عرضه شده را دارند که این خود یکی از مهم ترین نقاط قوت این نوع سایت ها می باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *