AdBlock تبلیغات را می خرد تا فرهنگ استفاده نکردن از تبلیغات را رواج دهد !!!

مجموعه ابزارهای کاربردی ویندوز DLC Boot 2013 v1.2
سپتامبر 30, 2013
فیسبوک در روسیه هم فـــیلتر شد ..!
اکتبر 1, 2013

AdBlock تبلیغات را می خرد تا فرهنگ استفاده نکردن از تبلیغات را رواج دهد !!!

در یکی از عجیب ترین تصمیماتی که یک سازمان عمومی طی چند سال گذشته گرفته است، ما شاهد آن هستیم که AdBlock سازمانی که Adds-on های حذف تبلیغات را برای مرورگرهای اینترنت فراهم می کند در حال فراهم کردن جمعیت برای خرید امتیاز تبلیغات است. ”آنها از تبلیغات برای حذف تبلیغات استفاده خواهند کرد !!!” از هر پولی برای ساخت بنرهای تبلیغاتی، ویدیوهای تجاری و بیلبوردها استفاده خواهند کرد.

به گفته بنیانگذارMichael Gundlach بنیانگذار AdBlock “این سازمان کمک خواهد کرد اینترنت جای بهتری بشود و البته همه لایق وب بهتری هستند”. این سازمان می گوید هنوز از هر ۱۰ نفر ۷ نفر با تبلیغات ناخواسته اینترنت مواجه هستند و آنها می خواند اینترنت آنلاین بی تبلیغاتی را فراهم کنند.

کسانی که به این سازمان کمک مالی کنند از هدایایی نظیر برچسب، تیشرت، چت کردن با Michael Gundlach یا حتی انتخاب جک روز بهره مند شوند. در حالی که ۲۶ روز به پایان زمان پیش بینی شده آنها باقی می ماند، آنها به اولین هدف خود یعنی ۲۵،۰۰۰ دلار رسیده اند و همچنین امیدوارند بتوانند یک بیلبورد تایمری را در یک میدان با قیمت ۵۰،۰۰۰ دلار یا حتی یک صفحه کامل را در New York Times با قیمت ۱۵۰،۰۰۰ دلار در اختیار بگیرند.

ایده ی حذف تبلیغات به وسیله خود تبلیغات ابتدا به صورت طنز مطرح شد، اما بعد ها به صورت یک روش مبارزه در نظر گرفته شد. بسیار از سایت هایی که ما هر روزه به آنها سر می زنیم پر شده است از تبلیغت ناخواسته، اگر هر روز افراد بیشتری به فکر مبارزه با تبلیغات بیافتند شاید روزی بیاید که اینترنتی بدون تبلیغات را داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *