تا اوایل سال ۲۰۱۴ از نسخه کوچکتر تبلت سرفیس خبری نخواهد بود

آیمک های ۲۰۱۴ به فروشگاه اپل اضافه شدند؛ پردازنده Haswell، وای-فای ac و حافظه فلش PCI
اکتبر 2, 2013
دو عامل کاهش عمر باتری لپتاپ: شارژ تا ۱۰۰ درصد، و گرمای زیاد و طولانی مدت
اکتبر 2, 2013

تا اوایل سال ۲۰۱۴ از نسخه کوچکتر تبلت سرفیس خبری نخواهد بود

چند وقتی بود که شایعاتی مبنی بر وجود یک مدل کوچکتر -بین ۷ تا ۸ اینچ- از سرفیس مایکروسافت شنیده می شد ولی وقتی در مراسم چند روز پیش مایکروسافت خبری از آن نشد به ناگاه اصالت این خبرها زیر سوال رفت.

اما کند و کاوها نشان می دهد که مایکروسافت واقعا در حال کار روی چنین دستگاهی است با این وجود نباید تا قبل از بهار ۲۰۱۴ منتظر رخ نمایی آن باشیم.


این تاخیر که منجر به از دست رفتن فرصت فروش در تعطیلات سال نوی مسیحی هم شده می تواند عوامل متعددی داشته باشد؛ یکی از دلایل احتمالاً این است که مایکروسافت قصد دارد آن را با به روز رسانی ویندوز ۸.۱ با نام Spring 2014 GDR عرضه کند.


این اسم گذاری نشان می دهد که مایکروسافت می خواهد مسیر توسعه ویندوز آرتی را مشابه سیستم عامل موبایل خود (ویندوز فون) پی بگیرد. یعنی در طول یک سال چندین به روز رسانی با نام GDR داشته باشد که هر یک از آنها قابلیت جدیدی به سیستم عامل اضافه می کنند. به علاوه این GDR در ردیف به روز رسانی (Windows Phone Blue (8.1 قرار دارد و احتمالاً زمان عرضه یکسانی هم داشته باشند.


کسی چه می داند شاید هم این تاخیر برای نهایی شدن شایعه ادغام ویندوز فون و ویندوز آرتی باشد. نظر شما چیست؟ فکر می کنید ویندوز آرتی که تا کنون مهجور واقع شده می تواند روزی سر بلند کند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *