الگوریتم جدید جستجوی گوگل (گوگل پاندا)

اپلیکیشن ریموت دسکتاپ مایکروسافت برای اندروید و iOS منتشر شد
نوامبر 12, 2013
دو عامل کاهش عمر باتری لپتاپ: شارژ تا ۱۰۰ درصد، و گرمای زیاد و طولانی مدت
نوامبر 12, 2013

الگوریتم جدید جستجوی گوگل (گوگل پاندا)

آخرین الگوریتم جستجوی گوگل که هدفش ارتقای محتوای باکیفیت سایت ها به وسیله کاهش رتبه سایت های با محتوای پایین می باشد. پس از آن که پاندا منتشر و آپدیت شد، مشاهده شد بسیاری از سایت ها به شدت توسط این الگوریتم تحت تاثیر واقع شده اند، اما بدترین شایعه ای که وجود دارد این است که آن سایت ها تقریبا هیچ کاری برای بازیابی رتبه و ترافیک از دست رفته ی سایت شان انجام نداده اند!

نکته قالب توجه این است که در وب علاجی قطعی برای آپدیت پاندا وجود ندارد و پاندا تقریبا یک فیلتربا کیفیت محتوا (content quality filter) محسوب می شود. تا کنون حتما این ضرب المثل را شنیده اید که می گوید “پیشگیری بهتر از درمان است”.

در رتبه بندی جدید محتوای اورجینال به رتبه بالا و محتوای کپی برداری شده به رتبه های پایین تر نزول می نماید، همچنین سرعت خواندن سایت شما توسط گوگل یعنی خزنده یا spider گوگل بسیار مهم خواهد بود. از لحاظ بازدید کنندگان سایت ، نیز باید سرعت بارگذاری سایت شما بالا باشد و نبود بحث های هرز مهم خواهد بود.
جداسازی محتوای با کیفیت پایین
احتمالا بهترین کاری که در گام ابتدایی می توانید انجام دهید جداسازی تمامی محتوایی که بطور خودکار ایجاد شده اند (auto-generated)، می باشد. برای این که رتبه ی کل سایت کاهش نیابد فهرست بندی محتوای کم کیفیت سایت را بلوکه نمایید. محتوای کم ارزش می تواند بطور ناگهانی به سقوط سایتتان بی انجامد حتی اگر حجم زیادی از محتوای سایتتان با ارزش و منحصر بفرد باشد.

برای اطلاع از این که محتوای سایت شما کم ارزش یا پر ارزش است باید با کارشناسان این امر مشورت کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *