عدم اجرا و باز شدن برنامه های محیط مترو و چند راهکار برای حل آن

آموزش پارتیشن بندی در ویندوز بدون نیاز به نصب برنامه اضافه
دسامبر 14, 2013
چطور فلش ها را در ویندوز سریع تر کنیم؟
دسامبر 14, 2013

عدم اجرا و باز شدن برنامه های محیط مترو و چند راهکار برای حل آن

126771-increase-battery-life-crop

شاید یکی از دلایلی که باعث می‌شود کاربران از تلفن همراه خود پس از مدت اندکی دل زده شوند، به طول عمر بسیار کوتاه باتری آن مربوط شود. با این‌‎که قدرت تلفن‌های هوشمند روز به روز افزایش می‌یابد، مدیریت منابع نادرست سخت افزاری سیستم عامل اندروید، باعث شده است تا کاربران هرروز، با چنین مشکلی دست و پنجه نرم نمایند. یکی از بهترین راه‌هایی که همواره پیش‌ روی شما برای رفع این مشکل وجود دارد، خرید یک باتری قدرت‌‌مند و قوی‌تر است. اما راه حل نرم افزاری برای رفع این مشکل می‌شناسید؟!

پاسخ مثبت است. نرم افزار One Power Guard طراحی شده است تا عمر باتری تلفن همراه یا تبلت شما را افزایش دهد. به کمک برخی از تنظیماتی که در این نرم افزار گنجانده شده، طول عمر باتری تلفن همراه روت شده شما به‌طور چشم‌گیری افزایش پیدا خواهد کرد. همچنین One Power Guard می‌تواند مدت زمانی که تلفن همراه‌تان برای فول شارژ شدن نیاز دارد را کاهش دهد و هرچه سریع‌تر شما را به معشوقه هوشمندتان برساند!

6 حالت مختلف برای صرفه جویی در عمر باتری، در این نرم افزار گنجانده شده است که هرکدام کار خاصی را انجام می‌دهند. همچنین لازم به ذکر است که One Power Guard اولین اپلیکیشنی است که می‌تواند برفعالیت‌های کرنل نظارت داشته باشد. پیشنهاد می‌کنیم اگر تاکنون نتوانسته‌اید با باتری تلفن همراه خود زندگی مسالمت آمیزی داشته باشید، این نرم افزار را امتحان کنید تا متوجه قدرت بی‎‌نظیر One Power Guard شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *