با Privacy Badger یک وب گردی امن را تجربه کنید

چگونه اینترنت WiFi یا وایرلس لپتاپ خود را فعال کنیم؟
جولای 16, 2014
چگونگی انتخاب یک نام دامنه (دامین) مناسب
جولای 16, 2014

با Privacy Badger یک وب گردی امن را تجربه کنید

از آنجا که این روزها بیشتر دانش آموزان و دانشجوها فراغت بهتری از درس دارند و در حال وب گردی با تمام قدرت هستند! احساس کردیم که نیاز به امنیت بیشتر برای این عزیزان، از مهمترین چیزهاست و تلاش کردیم که با توجه به توان خود، این کار را انجام دهیم! بنابراین سعی کردیم یک راه بسیار ساده برای افزایش امنیت وب گردی ارائه دهیم!

Privacy Badger

برای افزایش امنیت این روزها همه حرف از Privacy Badger می زنند و این هم چیزی نیست جز یک افزونه ساده برای فایرفاکس!

توصیه می کنیم همین الان مرورگرتان را فایرفاکس انتخاب کنید و از لینک مورد نظر این افزونه را روی مرورگر خود بیفزایید و میزان خطرات وب گردی را کاهش دهید!

البته این برنامه هم اکنون در نسخه آلفا منتشر شده و ممکن است دارای باگ هایی باشد پس منتظر نسخه کامل شده لازم نیست باشید چرا که به زودی با تکمیل شدن این افزونه فایرفاکس آن را به راحتی به روز خواهد کرد.

این افزونه به شما کمک می کند که هر نوع دنبال کننده اینترنتی، اسپای ها و جاسوس های اینترنتی روی مرورگر شما اثر نداشته باشند و به راحتی بلاک شوند! به همین ترتیب تبلیغات اسپایی هم که روی مرورگر شما ظاهر می شود توسط این افزونه بلاک شده و شما از شر آن ها راحت خواهید شد!

برای افزودن Privacy Badger روی مرورگر فایرفاکس کلیک کنید

برای اینکه اطمینان کسب کنید که برنامه نصب شده یا خیر می توانید به بالا و سمت راست مرورگر مثل عکس بالا نگاه کنید و دکمه مورد نظر که قرمز رنگ است و مربوط به این افزونه می وشد را مشاهده کنید.

برای غیرفعال کردن افزونه می توانید به بخش تنظیمات مرورگر فایرفاکس بروید و گزینه addons را انتخاب کنید. با باز کردن این گزینه می توانید افزونه را پیدا کنید و آن را غیر فعال یا حذف کنید.

Privacy Badger

این عکس از آخرین ورژن فایرفاکس گرفته شده است، اگر مرورگر شما به روز نیست می توانید یا آن را به روز کنید و یا اینکه از قسمت نارنجی و بالا و در سمت چپ مرورگر، به این گزینه ها دسترسی داشته باشید

اگر به این دست مطالب علاقه دارید و امنیت وب گردی برایتان اهمیت دارد می توانید اخبار مشابه ما را با ثبت ایمیل خود در خبرنامه، هر روز دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *