مهمترین اخبار تکنولوژی و فناوری هفته گذشته

لینک بیلدینگ چیست و چه لینکهایی تاثیر بیشتری روی سئو دارند
جولای 21, 2014
اگر قصد خرید گوشی با رنج زیر 500 هزار تومان را دارید این 6 گوشی را به شما توصیه میکنیم
جولای 26, 2014

مهمترین اخبار تکنولوژی و فناوری هفته گذشته

پرچم‌دار جدید لنوو با ۱۶ مگاپیکسل دوربین و ۳ گیگابایت رم عرضه خواهد شد!

پردازنده این فبلت ۶ اینچی یکی از تولیدات ۴ هسته‌ای Snapdragon با فرکانس ۲٫۵ گیگاهرتز خواهد بود که در کنار ۳ گیگابایت رم شما را حیرت‌زده خواهد کرد. K920 ابتدا با اندروید ۴٫۴ عرضه و سپس به اندروید L ارتقا خواهد یافت.

همچنین یک دوربین ۵ مگا پیکسلی قدرتمند نیز شما را در ثبت عکس‌های سلفی باکیفیت یاری خواهد کرد. لنوو اعلام کرده است که K920 احتمالا با حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی عرضه خواهد شد.

 

ال‌جی با کمک G3 در فروش و درآمد رکورد شکست!

ال‌جی حدودا ۱۴٫۵ میلیون اسمارتفون را که سه چهارم آنها از LTE پشتیبانی می‌کردند فروخته است و این یعنی افزایش ۲۰% در مقایسه با همین زمان از سال گذشته و ۱۷% افزایش نسبت به سه ماهه اول.

بعلاوه سود کمپانی با افزایش ۱۶% یعنی مبلغ ۳٫۵۱ میلیارد دلار مواجه بوده که از سه ماهه اول سال ۲۰۱۰ به اینور بهترین نتیجه‌ای بوده که ال‌جی کسب کرده است.

ال‌جی می‌گوید که سود عملیاتی این شرکت به ۸۳٫۴ میلیون رسیده و پایانی بر ۹ ماه ضرر این شرکت بوده است.

lg-banner

 

طرح مایکروسافت برای یکپارچه‌سازی همه نسخه‌های ویندوز

نادلا طرح کلی مایکروسافت را به این شکل بیان کرد:

ما نسخه بعدی ویندوز را از ۳ نسخه متفاوت به یک سیستم عامل برای اندازه‌های مختلف صفحه نمایش تبدیل خواهیم کرد. ما بخش‌های فروشگاه، بازرگانی و پلتفرم‌های توسعه‌دهندگان را یکپارچه سازی خواهیم کرد تا تجربه کاربری منسجم‌تری را به وجود آوریم و طیف وسیع‌تری از توسعه‌دهندگان را گرد آوریم.

shared-windows-core

نسخه دو سیم کارته اچ‌تی‌سی وان M8‌ معرفی شد!

نیراج ست، مدیر بازاریابی اچ‌تی‌سی در خاورمیانه و آفریقا در این باره می‌گوید: «وقتی اسمارت‌فونی به خوبی اچ‌تی‌سی وان (M8) باشد، دستگاه دیگری جای آن را نخواهد گرفت. با عرضه اچ‌تی‌سی وان (M8) دوسیم‌کارته، همه می‌توانند با بهترین گوشی هوشمند موجود در بازار همزمان از چند اپراتور استفاده کنند؛ بدین معنا که هنگام سفر مجبور نیستید بلندگوهای بی‌نظیر HTC BoomSound™ را کنار بگذارید یا به دوربینی کمتر از دوربین دوتایی UltraPixel™ قانع شوید.»

HTC-One-M8-DualSIM

 

کدام یک از گوشی‌های پرچم‌دار‌ در حالت HDR و پانوراما بهتر عمل می‌کنند؟

بررسی‌ای که امروز برای اسمارت فون‌های ‍پرچم‌دار درنظر گرفتیم غیر معقول نیست و می‌تواند تصمیم شما را در خرید یک اسمارت فون تغییر دهد. چون در اکثر مقایسه‌ها دوربین گوشی را به‌صورت مجزا بررسی می‌کنند به همین خاطر قصد داریم دو بخش مهم از دوربین, یعنی عکاسی HDR و پانوراما را مورد بررسی قرار دهیم. اسمارت فون‌هایی که در این رقابت حضور دارند به ترتیب آیفون۵s، اوپو find7، ال‌جی G3، گلکسی s5، اکسپریا Z2 و لومیا ۱۰۲۰ هستند.

flagship-smartphones

متن کامل خبر

گوشی ال‌جی G3 رسما پای به ایران نهاد!

سه شنبه شب و در مراسمی که در محل پردیس سینمایی ملت با حضور خبرنگاران، مدیران شرکت ال‌جی موبایل و مدیا پردازش برگزار شد، گوشی ال‌جی G3 به صورت رسمی پای به کشور ما نهاد.

تا پیش از این، مراسم رونمایی در شش شهر لندن، نیویورک، سان فرانسیسکو، سئول، سنگاپور و استانبول انجام گرفته بود،. در این سمینار شرکت ال‌جی امکان تماشا و کار کردن با گوشی G3 ال‌جی را برای همه حضار فراهم نموده و پس از آن ویژگی‌ها و قابلیت برجسته این گوشی هوشمند با چند ویدئو بی‌نظیر نمایش داده شد.

lg-seminar-3

 

آیفون ۶ از لوگوی اپل به عنوان چراغ نوتیفیکیشن استفاده خواهد کرد!

احتمال این می‌رود که آیفون ۶ از لوگوی اپل به عنوان چراغ نوتیفیکیشن‌ها استفاده کند. این بدان معناست که اگر در گوشی اتفاقی رخ دهید (نظیر دریافت پیامک و یا تماس از دست داده) لوگوی اپل در پشت گوشی روشن خواهد شد. چنین چیزی را پیش‌تر در لپ‌تاپ‌های این کم‍انی نیز دیده بودیم، در ل‍‌پ‌تاپ‌های اپ‍ل با روشن کردن دستگاه، لوگوی آن در بخش پشتی روشن می‌شود و زیبایی خواصی را به دستگاه می‌بخشد که احتمالا اپل در پرچم‌دار جدید خود نیز از این ویژگی استفاده خواهد کرد.

iphone-6

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *