قیمت گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج در ایران چقدر خواهد بود ؟ بیشتر بخوانید :

۶ برتری مهم گلکسی S6 Edge نسبت به گلکسی S6 بیشتر بخوانید :
مارس 7, 2015
با اطلس آشنا شوید: مرورگر جدید اندروید با حالت نمایش دوگانه و طراحی متریال بیشتر بخوانید
مارس 7, 2015

قیمت گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج در ایران چقدر خواهد بود ؟ بیشتر بخوانید :

روز گذشته شعبه هلند سامسونگ با اقدام به پیش فروش پرچم داران جدید این شرکت قیمت این محصولات را نیز مشخص نمود.اما گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج در ایران با چه قیمتی عرضه خواهند شد ؟در ادامه قصد داریم با توجه به قیمت اعلام شده فعلی برای این محصولات ، قیمت آن را در کشورمان تخمین بزنیم.هرچند که تا زمان ورود این محصولات به ایران و اطلاع از قیمت نهایی آنها در بازار کشورمان زمان زیادی باقی مانده است. در ابتدا لازم است به نکات زیر توجه فرمایید : ۱ – تمامی قیمت ها ( به تومان ) تخمینی بوده و بر اساس قیمت این محصول در اروپا محاسبه شده است ۲- قیمت های اعلام شده با قیمت یورو ( ۳۸۷۳ تومان ) در تاریخ ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ محاسبه شده و با تغییر نرخ ارز این قیمت ها هم تغییر خواهد کرد ۳- سایر هزینه ها نظیر واسطه های فروش ، حمل و نقل ، گمرکی و …  در این قیمت ها محاسبه نشده است ۴- ممکن است قیمت های اعلام شده در وب سایت هلندی سامسونگ هم با قیمت جهانی آن کمی تفاوت داشته باشد تخمین قیمت گلکسی اس ۶ سامسونگ در ایران : بر اساس اطلاعات وبسایت سامسونگ هلند، گلکسی اس۶ با حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت با قیمت ۶۹۹ یورو عرضه خواهد شد. ورژن ۶۴ گیگابایتی قیمتی ۷۹۹ یورو خواهد داشت و در ورژن ۱۲۸ گیگابایتی نیز به ۸۹۹ یورو افزایش پیدا می‌کند.

گلکسی اس۶ با حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت : قیمت به یورو : ۶۹۹ یورو قیمت به تومان  : ۲.۸۰۷.۰۰۰ تومان گلکسی اس۶ با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت : قیمت به یورو : ۷۹۹ یورو قیمت به تومان  : ۳.۰۹۴.۰۰۰ تومان گلکسی اس۶ با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت : قیمت به یورو : ۸۹۹ یورو قیمت به تومان  : ۳.۴۸۱.۰۰۰ تومان تخمین قیمت گلکسی اس ۶ اج سامسونگ در ایران : این قیمت‌ها طبیعتا برای مدل اج اندکی افزایش خواهد یافت. ورژن ۳۲ گیگابایتی اج با قیمت ۸۴۹ یورو، ورژن ۶۴ گیگابایتی ۹۴۹ یورو و ۱۲۸ گیگابایتی نیز ۱۰۴۹ یورو عرضه خواهد شد. گلکسی اس۶ اج با حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت :
قیمت به یورو : ۸۴۹ یورو قیمت به تومان  : ۳.۲۲۸.۰۰۰ تومان گلکسی اس۶ اج با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت : قیمت به یورو : ۹۴۹ یورو قیمت به تومان  : ۳.۶۷۵.۰۰۰ تومان گلکسی اس۶ اج با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت : قیمت به یورو : ۱۰۴۹ یورو قیمت به تومان  : ۴.۰۶۲.۰۰۰ تومان همانطور که در بالا هم اشاره کردیم ، هزینه های حمل و نقل ، واسطه گری ، گمرک و غیره در این قیمت منظور نشده است ، حال خودتان حساب کنید مثلا گلکسی اس ۶ اج ۱۲۸ گیگابایتی در ایران با چه قیمتی به فروش خواهد رسید ؟!! گران است نه؟! سفید مرواریدی، سیاه یاقوتی، پلاتینیوم طلایی، آبی زبرجدی (فقط برای گلکسی اس ۶) و زمرد سبز (فقط برای گلکسی اس ۶ اج) رنگ های این دو تلفن پرچمدار سامسونگ هستند. سامسونگ Galaxy S6 و S6 Edge را در تاریخ ۱۰ آپریل برابر با ۲۱ فروردین به بازار جهانی عرضه خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *