چگونه بازدیدکنندگان سایت را افزایش دهیم؟

مقایسه شبکه های Domain و Workgroup
مارس 1, 2016
تفاوت های میان هاست و سرور
مارس 1, 2016

چگونه بازدیدکنندگان سایت را افزایش دهیم؟

روش های بسیار متعددی وجود دارد که از طریق آنها می توان به افزایش رتبه ی سایت دست یافت برخی از این روش ها با پرداخت وجه و برخی دیگر بصورت رایگان در اختیارتان قرار دارد. در این مقاله قصد شده است تا از روش های رایگان جهت افزایش ترافیک سایت صحبت شود.
ایجاد نقشه سایت
شما می بایست برای سایتتان نقشه سایت XML ایجاد نموده و اقدام به ثبت آن در گوگل نمائید. نقشه سایت این امکان را به موتورهای جستجو می دهد تا دسترسی بیشتری به صفحات سایتتان وجود داشته باشد، که این مورد موجب می گردد تا صفحات سایتتان در جستجوی افراد بسیار ساده تر پیدا شود لازم به ذکر است که با XML می توان نقشه سایتی با 500 صفحه را ایجاد نمود.
ثبت نام سایت خود در موتورهای جستجوی معروف
یکی از روش هایی که موجب می شود تا سایت شما بسیار سریعتر در موتورهای جستجو قرار گیرد، معرفی سایتتان در موتورهای جستجوی معروف مانندyahoo , Google Bing می باشد.
در سایتتان خدمات رایگان ارائه دهید.
ارائه خدمات رایگان یکی دیگر از روش های افزایش بازدید سایت می باشد. شما می توانید اقدام به ارائه کتاب های الکترونیک و مطالب و اطلاعات مفید بصورت رایگان نمائید. شما می بایست اجازه دهید تا دیگران احساس کنند که می توانند از سایت شما چیزی دریافت کنند. این کار موجب افزایش بازدید سایت شما می شود.
برچسب مناسب انتخاب نمائید.
استفاده از برچسب ها و واژه های مرتبط با مطالب سایتتان موجب می گردد تا مطالب شما با سرعتی باور نکردنی در موتورهای جستجوگر منتشر شوند. برچسب ها این امکان را به کاربران می دهد تا با جست و جوی هریک از واژه های سایتتان به مطالب مشابه دسترسی یابند.
از مطالب خوب و تازه استفاده نمائید.
یکی از مواردی که موجب می شود تا افراد زیادی روانه سایتتان شوند وجود مطالب مفید و خواندنی در سایت شما می باشد، پس می بایست شما هر چند روز یکبار از مطالب مفید و جالبی که ممکن است برای مخاطبان مهم باشد، استفاده نمائید و بر روی سایت خود قرار دهید. لازم به ذکر است که می بایست از مطالب جدید و تازه استفاده نمائید و یا مطالب را با ذکر منبع در سایت خود قرار دهید.
در شبکه های اجتماعی مانند گوگل پلاس، فیسبوک و تویتر صفحه ایجاد نمائید.
یکی دیگر از مواردی که باعث بالابردن رتبه و ترافیک سایت شما می شود، ایجاد صفحه در شبکه های اجتماعی می باشد. به زبان ساده تر هرچه برای صفحه های شما لایک بیشتری جمع آوری شود تاثیر مثبت آن بیشتر و بیشتر خواهد بود.
استفاده از مقاله
شما می توانید هرچند وقت یکبار مقالات جدید و تازه در خصوص قسمت های مختلف کار خود ایجاد نموده و برروی سایتتان قرار دهید. لازم نیست این مقاله ها بسیار حرفه ای و جامع باشند، همین که به زبانی ساده و بیانی شیوا مطالب را توضیح دهید، کافی می باشد. این امر باعث روانه شدن افراد از جمله یک دانشجو، یک محصل و یا یک متخصص در حوزه ی کاری شما به سایتتان می شود.
استفاده از پوسته و قالب زیبا
هرچقدر سایت شما زیباتر و خاص تر باشد موجب می گردد تا در ذهن کاربران نقش ببندد و کاربر تمایل به بازدید مجدد از سایتتان را داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *