۶ دلیل قانع کننده برای استفاده از تصاویر در خبرنامه

معماری چند لایه
مارس 5, 2016
طراحی سایت آژانس Guide Iran
مارس 6, 2016

۶ دلیل قانع کننده برای استفاده از تصاویر در خبرنامه

اکثرا می‌دانیم که یک تصویر ساده می‌تواند هزاران حرف را در دل خود جا بدهد، اما بد نیست این بار ارزش واقعی تصاویر را بر اساس آمار و ارقام بررسی کنیم:
جف بولیاس در یکی از پست‌های وبلاگش ۶ دلیل قانع‌کننده برای گنجاندن تصاویر در دل استراتژی بازاریابی را به این شکل تشریح کرده است:
• مقالاتی که شامل عکس هستند تا ۹۴% بیشتر باز می‌شوند.
• تعبیه عکس و ویدئو داخل بسته‌های خبری، آمار بازدیدشان را تا بیش از ۴۵% افزایش می‌دهد.
• ۶۰% از مصرف‌کنندگان ترجیح می‌دهند با کسب‌وکارهایی وارد معامله شوند که داخل نتایج جستجو، تصویری از کمپانی‌شان وجود داشته باشد.
• ۶۷% از مشتریان فروشگاه‌های اینترنتی معتقدند کیفیت تصویر محصول، نقش بسزایی در انتخاب و خرید کالا دارد.
• مشتریان فروشگاه‌های اینترنتی معتقدند کیفیت تصویر محصول (۶۳%) از اطلاعات تکمیلی محصول، (۵۴%) از توضیحات طولانی محصول و (۵۳%) از نظرسنجی‌ها و نمره‌های سایر کاربران مهم‌تر است.
• میزان علاقه‌مندی کاربران فیس‌بوک به‌عکس ها به‌صورت میانگین ۰٫۳۷% و به متن‌های ساده فقط ۰٫۲۷% است. (درواقع می‌توانیم نتیجه بگیریم نسبت علاقه‌مندی کاربران به‌عکس ها نسبت به متن‌ها تا ۳۷% بالاتر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *