دیدار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با نخبگان و فعالان حوزه فناوری اطلاعات استان فارس

موشن گرافیک رادیو زئوس
سپتامبر 13, 2016
گالری ساعت جاسیما
سپتامبر 27, 2016

دیدار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با نخبگان و فعالان حوزه فناوری اطلاعات استان فارس

در این مراسم واعظی با فعالان حوزه فناوری اطلاعات و شرکت های دانش بنیان استان فارس دیدار و از نمایشگاه پارک علم و فن آوری بازدید کرد.

مرکز طراحی وب زئوس به عنوان نماينده سازمان نظام صنفي استان در نمايشگاهي كه در خلال مراسم در پارك علم و فناوري شيراز داير بود حضور يافت در این مراسم از برگزیدگان حوزه فناوری اطلاعات استان فارس تقدیر بعمل آمد که  مرکز طراحی وب زئوس  به عنوان یکی از واحد های برتر صنفی جزء برگزیدگان بودو طرحهای نوینی در زمینه فرهنگ سازی وتولید محتوا در کسب و کارهای مجازی ارائه داد.

محمود واعظی بومی کردن دانش را یکی از اهداف برای همکاری برشمرد و افزود: باید تحقیقات مشترک را به نوعی به محصول تبدیل و بستر فعالیت جوانان را فراهم کرد.

 دیدار وزیر ارتباطات و استاندار فارس با شرکن زئوس

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: باید توجه داشت فعالیت ها در این حوزه به شکلی صورت گیرد که برای فارغ التحصیلان حوزه ارتباطات وفناوری اطلاعات ایجاد شغل شود.

 وزیرارتباطلات شیرازدیدار وزیرارتباطلات درشیراز

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تأکید کرد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات آمادگی تعریف تحقیقات و قرارداد با دانشگاه در صورت رعایت نکات ذکر شده را دارد .

واعظی ارائه پهنای باند به دانشگاه ها به صورت مستقیم بدون واسطه شرکت های اینترنتی را باعث افزایش سرعت اینترنت و کاهش قیمت آن برای دانشگاه عنوان کرد.

ضرورت فراهم شدن زیر ساخت های لازم برای ایجاد شهر گردشگری مجازی شیراز، تشکیل شهر اینترنتی، توانایی دانشگاه شیراز برای مشارکت در پروژه های اقتصادی و کلان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از مواردی بود که استادان دانشگاه شیراز در این نشست مطرح کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *