۵ گوشی برتر سونی از نظر باتری را بشناسید!

طرح مفهومی: اکسپریا نکسوس با دوربین ۲۰ مگاپیکسلی و صفحه ۵٫۲ اینچی ۲K!
جولای 12, 2014
مهمترین اخبار در هفته‌ای که گذشت!
جولای 12, 2014

۵ گوشی برتر سونی از نظر باتری را بشناسید!

کمپانی سونی بعد از جدا شدن از اریکسون گوشی های زیاد و خوبی را تولید کرد. در ابتدا گوشی های سونی باتری های ضعیفی داشتند، اما، کمی بعد، سونی گوشی هایی با باتری های قدرتمند تولید کرد. در این مطلب قصد داریم ۵ گوشی برتر سونی از نظر باتری را به شما معرفی کنیم، تا شما آنها را بشناسید.

1.اکسپریا T2 Ultra

zimoqqityxwqhjabucgw.jpg

این گوشی دارای باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری بوده و در مجموع  ۹۶ ساعت، می تواند شارژدهی داشته باشد که برای یک فبلت آماری فوق العاده است!

2.اکسپریا Z2

obvl1s4bayncnj6ap9x3.jpg

زد۲ پرچمدار جدید سونی است! سونی بر خلاف پرچمدارهای قبلی خود، یک باتری فوق العاده قوی ۳۲۰۰  میلی آمپری را در زد ۲ قرار داده، که با ۸۹ ساعت شارژدهی عملکرد خوب و قابل قبول دارد! (بررسی پرچمدار سونی اکسپریا Z2 را از اینجا بخوانید)

3.اکسپریا C

ilfwvo8i288r6rxfxyz7.jpg

اکسپریا سی یکی از محبوبترین گوشی های سونی است، که علاوه بر  سخت افزار خوب دارای یک باتری خوب ۲۳۹۰ میلی امپری است، که ۶۸ ساعت شارژدهی داشته که برای یک گوشی میان رده، اماری خوب به حساب می آید. (مقایسه اکسپریا C با هواوی G700 را از اینجا بخوانید)

4.اکسپریا M2

3wi43gf7n1itxj6lstuz.jpg

اکسپریا ام ۲ که نسخه ی جدید تر و قدرتمندتر اکسپریا ام است، یک باتری قوی و خوب ۲۳۰۰ میلی آمپری دارد و می تواند ۶۷ ساعت شارزدهی از خود به جا بگذارد که این عملکردی بسیار بهتر از نسخه ی قبلی این گوشی یعنی اکسپریا ام است

5.اکسپریا Z1 کامپکت

kvayz3fdvczv56bync5v.jpg

زدوان کمپاکت دارای یک باتری ۲۳۰۰ میلی آمپری بوده، و با توجه به سایز کوچک صفحه نمایشش می تواند ۶۵ ساعت شارژدهی داشته باشد، که با آپدیت هایی که برای این گوشی می آید عملکرد باتری نیز بهتر می شود!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *