(چه تکنیک هایی دیگر در سئو جواب نمی دهند( قسمت دوم

Seo out of service
(چه تکنیک هایی دیگر در سئو جواب نمی‌ دهند (قسمت اول
مارس 8, 2016
تاریخچه سئو - آموزش سئو و بهینه سازی سایت
(SEO ) تاریخچه سئو
مارس 8, 2016

(چه تکنیک هایی دیگر در سئو جواب نمی دهند( قسمت دوم

آموزش بهینه سازی سایت در شیراز

 در ادامه بحث  بهینه سازی سایت ، قرار هست  با باقیمانده ی از تکنیک هایی که از کار افتاده اند آشنا شویم بازئوس  همراه باشید تا تکینک هایی که باعث بهینه سازی سایت می شود آشنا شویم:

– 1 وبلاگ‌نویسی مهمان در ابعاد گسترده برای بهینه سازی سایت

بهینه سازی سایت

قبل از الگوریتم پنگوئن ۲.۰ که در سال ۲۰۱۳ منتشر شد، هر کس، در هر جایی که می‌توانست، مطلب خوب یا بدی را در آن‌جا منتشر می‌کرد تا در ازای آن، یک بک‌لینک به وب‌سایتش داده شود تا سایت بهینه شود ضمن این‌که کیفیت محتوا اهمیت چندانی نداشت، در اغلب اوقات، محتوای تولید شده، ارتباطی هم به وب‌سایت نویسنده‌ی آن نمی‌داشت؛ بلکه صرفا راهی بود برای تولید بک‌لینک‌های بیش‌تر.

وبلاگ‌نویسی مهمان از آن زمان تا امروز، فوق‌العاده تغییر کرده است. امروزه، اگر شما قصد دارید یکی دو تا پست مهمان در وب‌سایت‌های دیگر بگذارید، بسیار مهم است که این وب‌سایت‌ها، معتبر و مرتبط به وب‌سایت شما باشند تا سایت شما داری اعتبار ویژه ای داشته باشد . وبلاگ‌نویسی مهمان در مقایس کوچک، و در صورتی که به شیوه‌ی درست و اخلاقی آن اجرا شود، می‌تواند مزایایی داشته باشد و باعث بهینه سایت شما شود.

2 – ایجاد صفحات بیش‌تر باعث بهینه سازی سایت نمی شود

بهینه سازی سایت با الگوریتم پاندا

برخی افراد چنین گمان می‌کنند که با تولید صفحات زیادتر، می‌توانند ترافیک بیش‌تری برای وب‌سایتشان جذب کنند. حال این‌که، همچون موضوع بک‌لینک‌ها، ایجاد محتوای زیاد، فقط به قصد تولید صفحات بیش‌تر، کمکی به شما نخواهد کرد. اطمینان حاصل کنید که حتما اولویت شما در تولید محتوا بر کیفیت آن باشد و نه بر تعداد و کمیت مطالب. اگر محتوای خوبی نداشته باشید، هر تعداد هم که صفحات مختلف ایجاد کنید، هیچ سودی به حال شما نخواهد داشت.

آپدیت‌های الگوریتم پاندای گوگل که در فوریه‌ی ۲۰۱۱ منتشر شد، شناسایی محتوای بد را هر روز، بیش‌تر و بیش‌تر ممکن می‌سازد. این روزها، اگر وب‌سایتی محتوای ضعیف تولید کند، ممکن است با جریمه‌های گوگل مواجه شود. پس اطمینان حاصل کنید که وب‌سایت شما محتوای خوبی تولید می‌کند که مخاطبان‌تان مایل به مطالعه‌ی آن هستند.

 

3- افزایش رتبه برای جذب ترافیک بیش‌تر

یک تصور غلط در میان اهالی وب رایج است که افزایش رتبه‌ی وب‌سایت را مساوی با افزایش ترافیک از سوی موتورهای جستجو می‌بینند. بله؛ درست است که کاربران، شما را در بالای فهرست جستجو، بهتر می‌بینند، اما این به معنای افزایش کلیک روی لینک وب‌سایت شما (click-throughs) نیست. ۲ دلیل برای این امر وجود دارد:

الف) ممکن است استراتژی کلمات کلیدی شما، استراتژی درستی نباشد. به این معنا که شما در کلماتی رتبه‌ی بالا کسب کرده‌اید که به موضوع و حوزه‌ی کار وب‌سایت شما ارتباطی ندارد.

اموزش بهینه سازی سایت در شیراز

ب) متا دیسکریپشن وب‌سایت و صفحات وب‌سایت شما برای مخاطب جذاب نیست و آن‌ها را به کلیک کردن ترغیب نمی‌کند.

برای حل کردن این مشکلات، باید با استفاده از گوگل ادوردز، استراتژی کلمات کلیدی مناسبی تهیه کنید و کلمات و عباراتی را انتخاب کنید که به کسب‌و‌کار شما ارتباط دارند. همچنین برای مشکل دوم، باید متا دیسکریپشن‌هایی بنویسید که برای مخاطبان جذاب باشد و آن‌ها را برای ورود به سایت ترغیب کند. راه‌حل ساده‌ای که برای تولید متا دیسکریپشن‌های خوب وجود دارد این است که با خودتان تصور کنید که اگر شما می‌بودید، چه جملات و عباراتی شما را مجاب می‌کرد روی این لینک کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *