ابزارهای آنالیز وب سایت در جهت بهینه سازی

نقش معماری اطلاعات در طراحی وب سایت
سپتامبر 15, 2013
عدم نمایش وب سایت در نتایج گوگل
سپتامبر 16, 2013

ابزارهای آنالیز وب سایت در جهت بهینه سازی

ابزار آنلاین برای تحقیقات پیرامون انتخاب بهترین کلمات کلیدی مدیریت بهینه سازی وب سایت، فواید زیادی را به همراه دارد.

در این مقاله قصد داریم بهترین ابزارها را برای تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی و بهینه سازی در فضای آنلاین ارائه دهیم.

در زیر به معرفی تعدادی از بهترین ابزارهای آنالیز وب سایت می پردازیم:

ابزارهای آنالیز وب سایت

 1. Google Analytics

این سرویس که دیگر نیاز به معرفی خاصی ندارد و از محبوبیت و استفاده سراسری در کل جهان برخوردار است. گوگل آنالیتیک با سرویس فوق العاده و کاربردی خود آمار کلی و جزیی بسیار خوبی را از عملکرد سایت و همچنین بازید کاربران و وضعیت کلی سایت در اختیار مدیر وبلاگ یا سایت قرار می دهد.

لینک دسترسی: https://www.google.com/analytics

2. Google Adwords

این ابزار، یکی از بهترین ها در آنالیز کلمات کلیدی است، زیرا به شما کمک میکند تا با وارد کردن کلمات کلیدی خود، آن را تحلیل و بررسی نموده و یا استفاده آن را در URL یک وب سایت بررسی کنید. (این مورد به شما کمک می کند که وب سایت رقبای خود را نیز تحلیل کنید.)

لینک دسترسی: http://adwords.google.com/select/KeywordToolExternal

3. Wordtracker

با این ابزار آنالیز کلمات کلیدی، می توانید به راحتی کلمه کلیدی مورد نظر خود را در قسمت مشخص شده وارد نمایید تا به شما بیش از 100 کلمه کلیدی مرتبط را ارائه دهد. همچنین این ابزار میانگین جستجوی روزانه آنها را نیز به شما نشان می دهد.

لینک دسترسی: http://freekeywords.wordtracker.com

4. Google Webmaster Tools

با استفاده از این ابزار آنالیز گوگل کنترل کاملی بر روی بهینه سازی وب سایت خود داشته باشید، کلمات کلیدی، افزودن سایت مپ، و … از امکانات این ابزار رایگان می باشد.

لینک دسترسی: https://www.google.com/webmasters/tools/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *